Program
Ramowy Program Konferencji / Framework Conference Programme
Poniedziałek, 2 grudnia 2024 / Monday, 2 December 2024
9:00 – 10:00 Rejestracja uczestników / Registration of participants
10:00 – 10:30 Otwarcie Konferencji / Opening ceremony
Powitanie uczestników przez przedstawicieli organizatorów / Opening and welcome address by representatives of the organizers
dr Wioletta Kilar (Instytutu Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie / Institute of Law, Economics and Administration, University of the National Education Commission in Krakow)
10:30 – 12:30 Sesja otwierająca Konferencję / Opening Session (3 keynote speakers)
Dyskusja / Discussion
12.30-13.30 Przerwa obiadowa / Lunch
13:30 – 15:30 Sesja 2 / Session 2
Dyskusja / Discussion
15:30 – 16:00 Przerwa kawowa/ Coffe break
16:00 – 17:00 Sesja Jubileuszowa / Jubilee Session
17:00 – 17:15 Przerwa kawowa / Coffe break
17:15 – 18:45 Sesja 4 / Session 4
Dyskusja panelowa /Panel discussion
19.15-20.00 Spacer po dzielnicy Kazimierz w Krakowie/ Walk tour of Kraków’s Kazimierz district
20:00 Uroczysta kolacja – Gala Dinner
Wtorek, 3 grudnia 2024 / Tuesday, 3 December 2024
8:30 – 9:00 Rejestracja uczestników Konferencji / Registration of participants of Conference
9:00 – 10:30 Sesja 5 / Session 5
Dyskusja / Discussion
10:30 – 11:00 Przerwa kawowa / Coffee break
11:00-11:30 Sesja posterowa/ Poster Session
11:30 – 13:00 Sesja 6 / Session 6 (2 keynote speakers)
Dyskusja / Discussion
13:00 – 13:30 Przerwa kawowa / Coffee break
13:30-15:00 Sesja 7 / Session 7
Dyskusja / Discussion
15:00 Zamknięcie konferencji/ Closing of the conference
15:15 -16.00 Obiad / Lunch
16.00- 17.30/18.00 Spacer po Rynku Starego Miasta w Krakowie / Walk Tour of the Old Town Square in Krakow
————————————————
Miejsce obrad / Venue:
Audytorium im. prof. W. Danka (budynek główny, 1 piętro) / Prof. W. Danek Auditorium (main building, 1st floor)
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie / University of the National Education Commission, Krakow (Poland)
ul. Podchorążych 2 / Podchorążych St. 2
Konferencja odbywać się będzie w formie stacjonarnej, lecz możliwe jest uczestnictwo osobiste oraz online (MS Teams, YouTube).
————————————————————————
Rejestracja uczestników, wszystkie przerwy kawowe i obiadowe przed Audytorium Prof. W. Danka / Registration of participants, all coffee and lunch breaks in front of the The Prof. W. Danek Auditorium.
POSTER będzie dostępne w holu przed salą konferencyjną podczas całej konferencji/
The POSTER will be available in the hall in front of the conference venue during the whole conference.
——————————-
Informacje dla uczestniczących zdalnie / Information for virtual participant
Linki do transmisji konferencji w aplikacji Microsoft Teams i YouTube zostaną przesłane na adresy e-mail podane przy rejestracji.
The links to the conference on-line streaming by Microsoft Teams and YouTube will be sent to the e-mail addresses provided during registration.